středa 15. července 2015

Odpocinek se precenuje!

Cervenec je plny cestovani...cestuji ja s Jenikem a cestuji take vsichni potencialni Jenikovi hlidaci. Prunik mnoziny A (kdy je Jenik k dispozici pro hlidani) a mnoziny B (kdy je k dispozici hlidac) ma proto velice malo prvku. Kdyz uz k tomuto zridkavemu jevu dojde...jako napriklad vcera vecer...mela bych se v ziskanem volnu venovat odpocinku. Jenze clovek mini a vecirky a potreba socializace meni! 😄 
Unava, ktera dnes tudiz kulminuje, na me nema prilis dobry vliv...rano jsem se napriklad vypravovala vyzvednout Jenika...uz jsem byla pripravena a az na sukni kompletne oblecena, kdyz mi zazvonil telefon a ja se v prubehu hovoru obula a odesla z bytu...ano, bez te sukne! Dorazila bych tak zrejme pomerne daleko, nebyt zedniku, kteri sousedum rekonstruuji koupelnu a mnoho dnu uz nepretrzite tabori na chodbe pred nasim bytem. Tito mili panove me na tento odevni nedostatek velmi promptne a "decentne" upozornili! 😉
Jsou to nastesti zednici lokalni, kteri mi v byte delali drobne upravy uz v dobe, kdy jsem se sem (jeste s uplnym miminkem) nastehovala...takze se touto epizodou nas vzajemny vztah posouva na temer rodinnou uroven...presto doufam, ze rekonstrukci uz brzy ukonci...rada bych je ted nejakou dobu nepotkavala.😆 

Odpoledne mame v planu navstevu Botanicke zahrady...snad do te doby posbiram zbytky energie...tam by se totiz moje oblibena hra pro stav nouze -"maminka je rozbita, musime ji opravit" (kdy ja lezim na koberci a pospavam a J na me operuje svou sadou plastoveho naradi) - hrala dost spatne. Dnes nam navic netece voda...zamerne nepisu tepla voda, netece totiz ZADNA voda!...rano jsem tedy aspon (uz v sukni) z poslednich sil privlekla 6 velkych nouzovych vod balenych. Nj, jenze to prece nemuze na moji dnesni (s)potrebu kafe zdaleka stacit?! 😱

1 komentář:

  1. Velké poděkování Dr. Wealthymu, že nikdy nevěřím, že po všech těch letech zklamání z obrovských spamerů na internetu, kteří chodí po podvodných lidech, stále existuje opravdové kouzlo smrti, dokud jsem nebyl vhodný setkat se s dr. Wealthy skutečným kouzlem kouzel, přes blízkého přítele jménem Jennifer, kterého mi Dr. Wealthy předtím pomáhal, když jsem ho kontaktoval se svým e-mailem na wealthylovespell@gmail.com, vysvětluji, jak mi můj bývalý manželé dávají problém v mém manželství, nikdy mi nedovolila chvilku klidu a Musím to ukončit tím, že ji zabiju, a nechci využít vraha, protože to bude riskantní, tak jsem to musel udělat duchovně, proto jsem se ho rozhodl kontaktovat, ujistil mě, že se nebudu bát Kontaktoval jsem správnou osobu ve správný čas, spolupracoval jsem s ním a za méně než týden byla moje ex mrtvá, spala a nikdy se neprobudila díky Dr. Wealthy, opravdu je to opravdu skromný muž. můžete kontaktovat dr. Wealthyho s jakýmkoli smrtelným kouzlem, jako je zabít svého nadřízeného v kanceláři a zaujmout jeho místo, kouzlo smrti zabít svého otce a zdědit jeho bohatství, smrtelné kouzlo zabít každého, kdo vás v minulosti obětoval, kouzlo pro zvýšení mezd, kouzlo pro povýšení v kanceláři, kouzlo, aby se váš bývalý milenec vrátil, pokud věci ve vašem životě nefungují dobře, pak ho musíte kontaktovat nyní e-mailem wealthylovespell@gmail.com zavolejte nebo přidejte jej na WhatsApp +2348105150446.

    OdpovědětVymazat